Hoe krijgen we meer eenheid in onze huisstijl, zelfs met onze grote verscheidenheid aan producten? Met deze vraag werd Janssen.nl benaderd door Dresz® International BV, leverancier van producten aan (inter)nationale retailers, warenhuizen en zelfstandige boek- en kantoorvakhandelaren. De collectie van Dresz® , met innovatieve producten als de “Dresz® rekbare boekenkaft” en trendy smartphone- en tabletaccessoires bestond voorheen uit een een te grote variatie aan verpakkingen. Met een restyling van het logo en de huisstijl, en het ontwerp van nieuwe verpakkingen en displays, creëerden we een heldere lijn in het assortiment. Hierdoor zijn de producten van Dresz® nu onmiddellijk herkenbaar in de winkel, wat bijdraagt aan een grotere naamsbekendheid van het merk.

Meer van ons werk zien?

Like to hear from you!

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze laatste updates en nieuwtjes!
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Benieuwd hoe we samen jouw merk, bedrijf of organisatie nog sterker kunnen maken?
Stuur een mail naar hallo@tundra.nl
Of bel ons 0416 355 229