Ieder z'n plekje

Blije kinderen leiden tot blije ouders

Instore Kids Corners

Boodschappen doen, een nieuwe auto uitzoeken of buiten de deur eten; met kinderen erbij wordt het ineens een pittige uitdaging. Maar gelukkig zijn er de kinderhoeken van het wereldwijd opererende Instore Kids Corners. Want als kinderen een eigen plekje hebben, ontstaat rust bij hen én hun ouders. En dat is ook voor de ondernemer gunstig! Maar hoe breng je ondernemers hiervan op de hoogte? Nou, laat dat maar aan ons over! Wij ontwikkelden een strategisch plan voor de herpositionering van Instore Kids Corners en vertaalden dit plan naar een nieuwe huisstijl. De huisstijlrichtlijnen hebben we vastgelegd in een huisstijlhandboek, die de basis vormt voor diverse communicatie-uitingen als briefpapier, enveloppen en visitekaartjes, maar ook voor een fotoshoot en advertentieconcept. Een erg leuk en speels project, van een mooi bedrijf dat levert aan zaken als Ikea, McDonalds, etc.! 

janssen.nl maakt gebruik van cookies om jou beter van dienst te zijn. Door op de knop “Cookies accepteren” te klikken of door verder te gaan op onze website, geef je toestemming voor het plaatsen van cookies. > Cookieverklaring